czwartek, 7 marca 2013

Fonteles: Chcę pozostać w ZAKSIE

Jeden z najlepszych siatkarzy PlusLigi obecnego sezonu - Felipe Fonteles przyznał, że chciałby pozostać w Kędzierzynie-Koźlu na kolejny sezon. 28-letni siatkarz do ZAKSY przybył przed sezonem i z miejsca stał się liderem zespołu Daniela Castellaniego.


Były siatkarz Cimone Modena czy Olympiakosu Pireus ma już na koncie pierwsze sukcesy odniesione na polskich parkietach. Brazylijczyk, razem z ZAKSĄ, dotarł do Final Four Ligi Mistrzów, a kilka tygodni temu triumfował w Pucharze Polski. W nagrodę za świetną grę Fonteles został uhonorowany tytułem MVP turnieju finałowego PP.

- Czuję, że ten sezon jest bardzo ważny dla mojej profesjonalnej kariery i daje mi olbrzymie możliwości rozwoju. Cieszę się, że mogę być tutaj, w ZAKSIE i współpracować z tak wspaniałymi ludźmi - powiedział Fonteles.

28-letni zawodnik zaznaczył, że chociaż sezon jeszcze trwa, coraz częściej myśli o swojej przyszłości. - Bardzo lubię to miejsce, ten klub i naprawdę chciałbym tutaj zostać. Rozmawiałem już z panią Sabiną Nowosielską w tej sprawie i nie ukrywam, że mam nadzieję na przedłużenie umowy w ZAKSIE - przyznał urodzony w Kurytybie zawodnik.

Już jutro przed ZAKSĄ kolejne wyzwanie - początek półfinałowej rywalizacji w PlusLidze z Jastrzębskim Węglem. Z kolei 16. marca w 1/2 finału Ligi Mistrzów klub z Kędzierzyna-Koźla zmierzy się w Omsku z Bre Banką Lanutti Cuneo.

źródło: siatka.org
fot: eurosport.onet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz