poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Murilo odchodzi z klubu

Jeden z czołowych siatkarzy świata Murilo Endres w przyszłym sezonie nie zagra w Sesi Sao Paulo. Niespełna 32-letni Brazylijczyk nie przedłużył kontraktu z klubem. Powodem są kłopoty zdrowotne reprezentanta Canarihos. 


- Czuję smutek. Spędziłem tu cztery lata pełne sukcesów i radości. Chciałem zostać w Sesi, jednak teraz najważniejsza dla mnie jest operacja barku oraz znalezienie nowego zespołu na przyszły sezon - powiedział Murilo - Chciałem podziękować wszystkim, którzy byli ze mną, dopingowali mnie i mi pomagali. Zostawiam tu wielu przyjaciół - dodał dwukrotny srebrny medalista Igrzysk Olimpijskich. 

Murilo w Sao Paulo spędził ostatnie cztery sezony. W 2011 roku wygrał z Sesi mistrzostwo Brazylii oraz południowoamerykański odpowiednik naszej Ligi Mistrzów. 

W trakcie swojej kariery Murilo występował w Banespie i Suzano, a także w klubach włoskich - Modenie i Vibo Valentii.

źródło: melhordovolei.br
fot: muriloendres.com.br

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz