czwartek, 2 sierpnia 2012

Transfery: Pujol narzeka na Wagnera

Pierre Pujol, który ostatnio był zawodnikiem Farta Kielce, a od nowego sezonu będzie grał w AS Cannes udzielił wywiadu dla oficjalnej strony internetowej swojego nowego klubu. Rozgrywający reprezentacji Francji skrytykował w nim trenera kieleckiego zespołu Grzegorza Wagnera.

- Miałem ciężką pierwszą połowę sezonu w Polsce. Trener Farta, Grzegorz Wagner mówił tylko po polsku, a ponadto był skonfliktowany z wieloma graczami - przyznał Pujol, który w Cannes podpisał trzyletnią umowę.

- Wybierając klub kierowałem się przede wszystkim względami osobistymi. Mogłem pójść do Rosji. Zdecydowałem się na Cannes bo to dobry klub, z mistrzowskimi aspiracjami, a ponadto już trochę tęskniłem za Francją - powiedział Pierre Pujol. 

źródło: ascannesvolley.com
fot: volleywood.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz