poniedziałek, 25 czerwca 2012

Lebl kończy karierę

Doświadczony 32-letni Czech Martin Lebl postanowił zakończyć karierę siatkarza halowego. Były środkowy m.in. RPA Perugia, Lube Maceraty i Romy Volley będzie grał teraz na plaży.

Portal volleyball.it opublikował oświadczenie Lebla:

Drodzy przyjaciele,
chciałbym pożegnać się z siatkówką halową. Po piętnastu latach gry na najwyższym światowym poziomie i po dziesięciu spędzonych tutaj, we Włoszech, czas by zakończyć karierę. Zamykam swoją przygodą ze spokojem i wdzięcznością, że mogłem być częścią tego wielkiego świata siatkówki przez tyle lat. Nie mogę również zaprzeczyć, że moja decyzja została podyktowana ostatnimi decyzjami we włoskiej siatkówce, które zapewne zmusiłyby mnie do wyjazdu za granicę. 
To było piękne 10 lat, z których jestem bardzo zadowolony. Przez ten czas spędzony we Włoszech, rozwinąłem się także jako człowiek. 
Chcę podziękować wszystkim ludziom, których tutaj spotkałem - daliście mi entuzjazm i energię do gry. Przede wszystkim myślę również o moich przyjaciołach z Perugii, którzy sprawili, że to miasto stało się dla mnie drugim domem.
Karierę siatkarską będę kontynuował na plaży, gdzie, mam nadzieję, będę grał na wysokim poziomie i będę się cieszył grą. Ponadto tworzę pewien projekt - zamierzam uczyć młodych jak zarządzać pieniędzmi.
Do zobaczenia wkrótce,
Martin.

Lebl urodził się 12 kwietnia 1980 roku w Pradze. Karierę seniora rozpoczynał w Odolena Vola, zaś w sezonie 1996/97 w barwach Setuzy Usti nad Labem zdobył mistrzostwo i puchar Czech. Od 1998 roku występował w Noliko Maaseik, z którym dwukrotnie wygrywał belgijską ligę. W latach 2002-2007 grał w RPA Perugia, następnie - na dwa lata - przeniósł się do Lube Maceraty, a dwa ostatnie sezony spędził w Romie Volley. 

W czeskiej kadrze narodowej Lebl pojawił się w 1999 roku i od tego czasu rozegrał ponad 200 spotkań. W 2000 roku, na Igrzyskach Olimpijskich w Sydney, Lebl wystąpił na plaży. 

źródło: volleyball.it
fot: wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz